You are currently browsing the daily archive for 24 septembrie 2007.


ciresele au inverzit, s-au copt, si au trecut

cica, cica…a venit vremea ploilor

si mie imi vine a rade…da da, in hohote nebune…si urechile tuguiate sunt ascunse dupa umbrela fara palarie

vreau sa simt picurii reci

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

toamna asta e zapacita,  sare intr-un picior pe alei

heeeeeeeeei

mi s-a lipit un zambet sugubat in coltul buzelor, il decupez si il lipesc in album…

am o intreaga colectie 😉

cica, cica

cand vine noaptea, toamna unde se ascunde?

 


as vrea sa uit ca am trup si sa cad in cascade de pe inaltul cel mai inalt…sa curg in tacere printre copaci cu scoarta alba luminata de luna, peste pietre rotunde …

mi se faramiteaza vorbele, devin praf de stele…

as vrea sa uit ca am trup….si sa trec in vartej colorat starnind praful si frunzele

sa ma pierd, precum un sunet inalt peste vai

nu imi mai ajunge sufletul, prea multe ganduri hai hui

miroase a struguri negri si a gutui coapte

 

 

 


minute purtate de vant…

imi rad gandurile , s-au imbatat cu raze de soare

imi este somn, ma duc sa imi atarn visele de o stanca alba

 


picture-045a.jpg

picture-028.jpg

picture-012.jpg

Arhive

septembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930