You are currently browsing the daily archive for 19 septembrie 2007.


ascult "umbra"-mi-am adus aminte de ea..ascult si imi inchipui ca beau ceai de fructe de padure..dar nu am, nu-i nimic, il sorb dintr-o ceasca goala

mi s-au incretit cuvintele de la ploaie

mi se pare ca mi se pare ca as vrea sa dansez

ochilor le dau pleoape sa se acopere dar mainilor cum le astampar gesturile de copil?

mi-am fotografiat ideile si le-am atarnat de perete, iar acum trag la tinta cu sageti colorate 🙂


 

de la Artistu’ , nu pot sa ma hotarasc, asa ca din multele pe care le consider faine am sa mentionez doua :

My wild love-The Doors-pentru ca imi face sangele sa fiarba

si

Umbra -Nicu Alifantis-pentru ca imi aduce licurici in suflet 🙂

 Blogpopor, voua care vi se par cele mai cele ?


colti de fiara tanara infipti adanc in pulpa zilei

muscand cu pofta, pana la sange din trupul alb al timpului

cu ochi de vis bantuit de zambete privesc in oglinda

imi invart o suvita dupa ureche, fluier o melodie aiurita si ridic din sprancene….

trecand printre clipe, ca printr-o ploaie de vara…

o sa ma caut in maine, in ieri si in azi

o sa bat cu incapatanare din picior de trei ori

o sa imi intind aripile albe si negre si o sa zbor pana la cerul fara nori, pana la stelele fara nume, pana la granita dintre iluzie si realitate

azi, am uitat sa ma mir

azi, am vrut sa invat sa pictez cuvinte

si mi s-au amestecat culorile

si ce daca?

 

Arhive

septembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930