Zi-mi repede care este diferenta intre gandul stang pe care il auzi in urechea dreapta si gandul drept pe care il auzi in urechea stanga?

Stai sa-mi pun ochelarii de cal, zic eu ..si valsez mai departe printre iluziile dezvoltate de prea multe cescute de cafea ( pai da, ca Fata Morgana personala e atipica, apare cand ma ancorez mai puternic in realitate).

Si totusi : daca m-as croseta in 1 si 0 as ajunge la capatul contradictiilor ? 

Era o poveste: cu gandul drept visez si rad, cu gandul stang rad si visez. 

Imi plac zambetele : le mananc la micul dejun amestecate cu lapte si fulgi de ovaz. Dau energie pentru 5 sau 6 zile obisnuite. In a 7 a ma odihnesc.

Am chef de ciocolata: neagra ca pacatul, sa o rontai cu dinti ascutiti si sa desenez in minte valuri….pffffuuui , a fost prea lunga si prea cu nisip vara asta, asa ca reset, punct si de la capat.

Hai, zise bufnita, zi-mi repede….(si nu a mai apucat sa zica – diferenta dintre gandul stang si cel drept e o chestie de unghi, temperatura si pozitia soarelui pe cer intr-o noapte de toamna, asa ca mai bine ignor si ma duc sa joc sotron cu maimutele, sunt mai haioase…)